Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok – celé číslo 5/2024

Fulltext – celé číslo 5/2024 (.pdf)

Rok vydania: 2024

Vydavateľ: VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

ISSN: 1336-2232

URL časopisu: http://studiascientifica.ku.sk/

 

OBSAH/CONTENTS:

Barbora Kyselová, Dagmar Nemček
Inklúzia nepočujúceho žiaka do vyučovania telesnej a športovej výchovy z pohľadu žiakov základnej školy a gymnázia (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.7-19

Klára Eliášková, Martina Šmejkalová
Vztah učiva a žákovských znalostí z českého jazyka u žáků 2. a 3. ročníku základní školy v České republice (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.20-34

Zuzana Geršicová, Beáta Mačová, Martina Masáriková
Analýza rodičovskej výchovy a pôsobenie inštitucionálnych zariadení v ranom veku dieťaťa (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.35-51

Natalia Shumeiko, Kateryna Osadcha
Exploiting Artificial Intelligence-Based and Standard Learning Management Systems in Blended and Distance-Learning Models (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.52-66

Zuzana Marcineková, Lenka Pavlasová
How do Teachers Perceive their Biology Lessons with the Application of CLIL? (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.67-86

Libuša Gužíková, Eleonóra Mendelová
Školská úspešnosť žiakov generácie Alfa v reflexii rodičov (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.87-98

Petra Ivenz
Náhľad do stavu výuky interkultúrnych komunikačných kompetencií ‎na slovenských základných a stredných školách (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.99-109

Robert Tomšik
Psychometrické vlastnosti Inventára komunálneho narcizmu (CNI) na populácii študentov vo veku od 14 do 21 rokov (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.110-122

Vendula Poláchová, Jan Viktorin
Význam Augustína Bartoša pre pedagogiku osôb s telesným postihnutím (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.123-142

Lenka Nováková
Aktuelle Herausforderungen der inklusiven Bildung und Förderung von Schülern mit besonderen erzieherischen und Bildungsbedürfnissen in der Slowakei (.pdf)
DOI: https://doi.org/10.54937/ssf.2024.23.5.143-162